Ce chestie! Am facut astazi brelocuri. Uitasem, pentru o perioada, sa imi folosesc mainile pentru creatii de arta, fie ele si brelocuri. Pentru ca tot creatie se numesc.
Se ia o foaie de dimensiunea unei carti de vizita, se presara cu deseuri gasite pe plaja si nisip, astfel incat compozitia sa fie una cat mai interesanta. apoi se strecoara tot intr-o folie de plastic si se videaza.
Ca si ultim pas, se gaureste brelocul astfel format intr-o parte, pentru a prinde cheile de el. Asta am facut si eu azi. Mai bine sa mai rau decat altii, nu stiu. Dar nici nu cred ca asta conteaza foarte mult. Important este ca am facut si important e ca a inceput sa imi placa. Probabil ca pe undeva imi place si sunetul aparatului de vidat, de care am ajuns sa fiu dependenta(il visez si in somn). dar..de ajuns cu discutiile si scrisul. Ma intorc la ale mele, pana una alta. Iar tie iti las o poza pe care am facut-o acum, sa vezi cum arata brelocurile eco. Le gasesti si la Hotel IBIS si SPLENDID din CONSTANTA/MAMAIA. Le-am dus chiar eu acolo.

Aleca.