Ma intreaba lumea de ce am ales sa fiu voluntar. Din lipsa de ocupatie? Din lipsa de alternative?Cum poti sa fii voluntar? Cum poti sa muncesti fara sa fii platit? Intrebarile astea imi ajung pe la ureche mai des decat as vrea, de la mult prea multa lume. Am discutii pana si cu parintii, care nu vad de ce ma duc in continuare la Mare Nostrum. Si nu numai eu.Am o colega care a renuntat la voluntariat pentru ca parintii i-au interzis sa mai faca asta. Sper sa nu ajung si eu la fel. Dar …revin si o sa raspund la intrebare tuturor celor care m-au “descusut” despre voluntariat: Fac asta pentru ca imi place, pentru ca simt ca pot schimba ceva. Fac asta pentru ca imi place sa ma simt util si folositor, nu atat mediului cat mie si celor din jur. Stiu ca ma ajuta mai departe, stiu ca e domeniu de viitor, stiu ca as putea, la un moment dat, sa imi instruiesc si colegii si sa ii introduc in tainele ecologiei. Ceea ce e foarte tare. Si de asta nu renunt.

Alex.