Luna septembrie a inceput cu dreptul pentru Ioana, care a fost aleasa cu unanimitate de voturi voluntarul lunii. Ca si Aleca, nici Ioana nu a scapat usor si a scris cateva randuri, scurte si la obiect, despre experienta ei de voluntar pana acum: ce inseamna a fi voluntar, de ce a ales sa fie voluntar, cum de a fost aleasa voluntarul lunii si de ce este important Mare Nostrum NGO pentru ea.
Ioana: Hello! La fel ca Aleca, am fost aleasa voluntarul lunii si Ramona m-a rugat sa scriu cateva randuri. Cu toate ca nu mi-a fost foarte usor, am hotarat ce sa va spun. Sunt voluntar pentru ca imi place sa-i fac pe oameni sa zambeasca, imi place sa-mi fac prieteni noi, sa fac schimb de experienta si sa ajut lumea sa devina un loc mai civilizat alaturi de echipa Mare Nostrum. Un alt lucru ce imi place la voluntariat este ca intotdeauna ti se ofera o a doua sansa daca ai gresit ceva.
Cat despre faptul ca am fost aleasa voluntarul lunii, cred ca orice lucru faci, daca il faci cu pasiune si daruire, vei primi recompense neasteptate. Iar asta s-a intamplat cu mine.