Iată deci că evenimentul „Green Week”, dedicat Zilei Mondiale a Mediului, s-a încheiat duminică, 5 iunie, prin organizarea unei tombole cu premii pentru cei care colectează responsabil ulei vegetal uzat. Iniţiativa aparţine ONG Mare Nostrum, în colaborare cu Tomis Mall, Radio Constanţa şi Constănţeanul.com.
Pentru fiecare jumătate de litru de ulei, participanţii au primit câte un bilet la tombolă, având astfel şansa de a câştiga unul dintre premiile puse în joc. Marele premiu, constând în materiale promoţionale Mare Nostrum, a ajuns la familia Enache, care a predat trei litri de ulei rămas de la gătit.
Activitatea s-a desfăşurat pe parcursul a două ore, în care angajaţii şi voluntarii ONG Mare Nostrum au colectat aproximativ 40 de litri de ulei.
Ne bucurăm că această acţiune s-a dovedit un real succes şi că oamenii înţeleg efectele nocive ale uleiurilor uzate. În plus, am aflat că mari companii multinaţionale precum KFC sau MacDonald`s au contract cu firme specializate în colectarea uleiului uzat. Demersul nostru reprezintă un pas important pentru ca omul să trăiască în concordanţă cu legile naturii”, a declarat Andreea Ionaşcu, coordonator proiecte ONG Mare Nostrum.
Am vrea, pe această cale, să le adresăm întreaga noastră gratitudine colaboratorilor şi partenerilor noştri pentru sprijinul oferit, precum şi voluntarilor pentru implicarea activă în acţiunile desfăşurate cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului.

Elif Samedin,
Intern PR