Şi în luna august, ONG Mare Nostrum continuă activităţile de protejare a delfinilor, mai ales că vremea ne permite sa desfăşurăm mai multe acţiuni în aer liber.

Astfel, în ultimele zile am organizat o serie de sesiuni de informare a turiştilor, pescarilor, salvamarilor şi, în general, a tuturor celor de pe plajă. Aceste acţiuni au avut loc în toate localităţile de pe litoral, cuprinse între Vadu şi Mangalia. În timpul acestor acţiuni, am distribuit peste 3500 de pliante informative despre delfini.

De asemenea, în ultima lună am făcut patru monitorizări terestre, două în partea de sud şi două în partea de nord a litoralului. Pe lângă acesta, am organizat şi câteva expediţii pe mare, în timpul cărora am consemnat opt observaţii şi o singură întâlnire în care am putut fotografia indivizii.

SONY DSCPe de altă parte, în această perioadă am realizat 14 intervenţii rapide pentru identificarea şi colectarea datelor cu privire la cetaceele eşuate, în zona cuprinsă între localităţile Gura Portiţei şi Saturn. Menţionăm că nu am înregistrat niciun caz de eşuare la sud de Mangalia, şi nici între Sf. Gheorghe şi Sulina.

În cazul în care aţi adoptat şi voi un delfin prin campania „Adoptă un delfin!”, vă anunţăm că am mai comandat 25 de dispozitive de tip ADD, achiziţionate din fondurile strânse în urma campaniei. Dispozitivele proaspăt comandate, atât de necesare protejării delfinilor, le vor înlocui pe cele vechi precum şi pe cele care lipsesc.

Dincolo de toate acestea, luna august este una specială pentru iubitorii delfinilor pentru că pe data de 6 a acestei luni, când a fost ziua lor, le-am organizat două petreceri de neuitat. Cele două evenimente, care s-au bucurat de foarte mare succes mai ales în rândul celor mici, au avut loc în Mamaia şi în Eforie Sud. Dacă vreţi să ştiţi cum ne-am distrat, puteţi afla mai multe de pe blogul nostru.

Vă reamintim că toate acţiunile noastre de monitorizare şi conservare a delfinilor sunt posibile datorită sprijinului financiar din partea OMV Petrom şi DB Schenker.

De asemenea, nu uitaţi că ne puteţi anunţa în cazul în care vedeţi un delfin în pericol la numerele de telefon: 0800 800 078 şi 0763255731 sau prin formularul online de pe site-ul http://www.delfini.ro.

Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa şi pagina: https://www.facebook.com/delfinimn.

Adelina Iancu

Intern PR&Comunicare

ONG Mare Nostrum