În luna decembrie am desfășurat mai multe activităţi interesante cu teme specifice sezonului și am participat la diferite evenimente publice.

În primul rând, trebuie menţionat faptul că, în cadrul evenimentului “Gala Voluntarului 2013 Constanţa”, am avut onoarea de a propune mai mulţi voluntari care merită să fie premiaţi pentru dedicarea şi ambiţia  de care au dat dovadă în cadrul evenimentelor și campaniilor desfăşurate de noi, la care aceștia au participat. Evenimentul i-a reunit, pe data de 5 decembrie 2013, la Pavilionul Expoziţional din Mamaia, pe toţi cei care au ieşit în evidenţă de-a lungul anului în activităţi de voluntariat.

Pentru categoria voluntarul anului a fost nominalizată Vărzariu Delia, la categoria voluntarul senior al anului a fost nominalizată doamna Stroe Eugenia, la categoria coordonatorul de voluntari al anului a fost nominalizată Ionaşcu Andreea, la categoria jurnalistul anului a fost nominalizată Donţu Camelia, iar compania DB SCHENKER România a fost nominalizată la categoria compania anului.

Tuturor celor menţionaţi, am dori să le mulţumim încă odată pentru tot ce au realizat împreună cu organizaţia Mare Nostrum. Fară astfel de oameni şi companii, activitatea noastră ar fi în zadar.Diploma Gala Acționăm Responsabil

Am mai avut plăcerea de a participa la Gala “Acționăm Responsabil”, organizată în Bucureşti, unde am primit premiul pentru “Cel mai activ membru al reţelei acţionăm responsabil în cadrul comunităţilor din regiunea SE”, ca recunoaştere a realizărilor, nu numai a echipei Mare Nostrum, ci şi a voluntarilor minunaţi care îşi dedică timpul protejării mediului înconjurător.

Mai departe, cu prilejul evenimentului „Think Green: Crăciunul Eco”, am avut ocazia de a sărbătorii, sâmbătă 7 decembrie la Maritimo, Crăciunul într-un mod mai ecologic, împreună cu voluntari, interni şi elevi, alături de îndrumătorii acestora, de la 23 de instituţii de învăţământ din judeţul Constanţa. Aici am împodobit bradul cu ornamente din hârtie, carton, ziar, plastic și alte materiale confecţionate de elevii de la grădiniţe, şcoli şi licee. Copiii au avut ocazia de a îi transmite Moşului ce îşi doresc ei pentru mediul înconjurător prin intermediul unor scrisori, iar 5 elevi de la Liceul de Artă, au făcut face painting copiilor doritori.

Le mulţumim cu această ocazie celor de la Maritimo pentru susţinerea de care au dat dovadă şi sperăm să găsim cât mai multe companii la fel de deschise către astfel de manifestări constructive şi educative.

În  continuare, urmează să organizăm “Petrecerea Voluntarilor”, eveniment devenit deja tradiţie pentru echipa Mare Nostrum, pe data de 20 decembrie în Club Phoenix 1. Sunt invitaţi să participe toţi voluntarii alături de care am lucrat de-a lungul anului, pentru a ne cunoaşte mai bine şi pentru a ne împărtăşi experienţele şi dorinţele pentru viitor. În acelaşi timp, vrem să ne arătăm aprecierea pentru eforturile acestora.