Iată că s-a încheiat încă un an pentru echipa Mare Nostrum. Un an plin de evenimente, campanii, workshop-uri și proiecte minunate.

Dragi prieteni ai mediului, printre cele mai importante evenimente  pe care le-am desfășurat în anul 2013 se numără Ora Pământului, Green Week, Ziua Delfinului, Ziua Mării Negre și Ziua Mare Nostrum. În cadrul Campanie de conștientizarefiecărui eveniment s-au implicat și voluntarii noștrii, care ca întotdeauna, au dat dovadă de spirit de echipă și seriozitate.

Voi ați răspuns la apelul nostru în campaniile pe care le-am implementat și împreună am reușit să ducem la bun sfârșit inițiative minunate, cum ar fi: campania de colectare a uleiului vegetal uzat, campania de reciclare a hârtiei și plasticului, campania „Adoptă un delfin”, campanii de conștientizare a cetățenilor privind colectarea selectivă a deșeurilor și altele.

Ne-am bucurat să vedem cât de binevenite sunt workshop-urile de educație non-formală , adresate cadrelor didactice, ce au ajuns în 2013 la cea de-a IV-a ediție.

Mare Nostrum a desfășurat și o serie de proiecte importante, printre care InterTrails, Grundvig, EMAS, Natura IMG_0695mai aproape de tine. În cadrul acestora am realizat noi trasee în Dobrogea, am plantat arbuști în Campusul Universității Ovidius și am informat mai mult de 150 hotelieri și agenți turistici despre practicile verzi pe care le pot adopta și ei.

De asemeni, ne putem mândri cu 30 de monitorizări terestre și 27 de foto-identificări pe mare.

Datorită eforturilor noastre și a implicării în activitățile de conservare a habitatului Mării Negre am primit mai multe premii, dintre care putem aminti „Cel mai activ membru al rețelei acționăm responsabil în cadrul comunităților din regiunea SE” și premiul „O societate verde – O societate curată”.

De asemeni, am desfășurat 3 stagii de internship și am instruit 21 de tineri pasionați de protecția mediului. Am avut plăcerea de a cunoaște oameni deosebiți, care s-au implicat, au învățat lucruri noi și au legat prietenii. Le mulțumim internilor pentru dăruirea lor și suntem încântați să vedem că există atâția tineri interesați de problemele cu care se confruntă mediul înconjurător.

Toate reușitele noastre nu ar fi fost posibile fără susținerea finanțatorilor, sponsorilor, voluntarilor și a tuturor celor care s-au implicat. Vă mulțumim!