Dragi prieteni, vrem să împărtășim cu voi bucuria ultimelor zile petrecute împreună cu voluntarii Mare Nostrum! După cum știți, organizația noastră desfășoară activități cu ajutorul voluntarilor de peste 20 ani și, până în prezent, a implicat mai mult de 2000 de voluntari în diverse proiecte și evenimente, ce au în vedere protejarea ecosistemului Mării Negre.

 Astfel, în această lună am celebrat, ca în fiecare an, Săptămâna Națională a Voluntariatului. Ajuns la cea de-a XIII-a ediție, ongmarenostrum-expozitie-fotoacest eveniment menit să atragă atenția și sprijinul comunității, a fost încununat de succes în toate activitățile desfășurate de noi în această săptămână.

Pe 12 mai , în Cora Brătianu, am organizat o expoziție de fotografii din cadrul evenimentelor si activităților trecute în care s-au implicat mulți dintre voluntarii organizației noastre. Ne-am bucurat să putem aduce în atenția publicului evenimentele și proiectele pe care le desfășurăm și să dezvăluim câteva dintre experiențele voluntarilor. Trecătorii au avut ocazia să afle multe lucruri interesante, direct de la voluntari, fiind invitați să admire expoziția foto.

ongmarenostrum-atelier creatieMiercuri, 14 mai, tot în Cora Brătianu, am petrecut alte două ore minunate, în cadrul atelierului de creție a obiectelor decorative confecționate din materiale reciclabile. Împreună cu un mic grup de elevi, voluntarii noștri creativi au realizat mai multe ornamente, dar și bijuterii din peturi , hârtie și alte materiale reciclabile, pe care le-am oferit micilor ecologiști prezenți la eveniment. Am profitat totuși de moment și le-am vorbit celor prezenți și despre campaniile noastre actuale. În cadrul ambelor zile, persoanele interesate au avut ocazia să se înscrie ca voluntari.

Ne bucurăm ca ne-ați fost alături și de această dată și sperăm că v-ați simțit bine cu noi!

Vă mulțumim pentru participare și susținere și așteptăm să ne revedem la următoarele evenimente în număr cât mai mare!

 

                                                                                     Mihaela Gheață

                                                                             Intern PR și Comunicare

                                                                                 ONG Mare Nostrum