voluntar-Mare-Nostrum-Ali-GeanVoluntarul nostru Ali GEAN, elev al Liceului Tehnologic “Ioan N. Roman” din Constanța, a câștigat titlul de “Voluntarul Verii 2014”. Gean a fost de acord să își exprime opinia vis-a-vis de ceea ce înseamnă voluntariatul pentru el. Iată ce ne povestește el:

“Totul a început când am fost îndrumat de către doamna mea profesoară să fac parte din organizația ONG Mare Nostrum. Cu sfaturile și explicațiile primite din partea doamnei profesoare, am decis să mă duc să mă înscriu.

Mi-a plăcut ideea și am zis că este o ocazie specială pentru mine să învăț multe lucruri noi, așa că am decis să mă duc și să mă înscriu.

Când am fost să mă înscriu, am fost primit cu brațele deschise de către coordonatoarea voluntarilor, începuse să-mi explice cum se desfășoară activitatea în organizație, chiar îmi plăcea ideea și lucrurile cu care se ocupă organizația. Era ocazia perfectă ca eu să învăț mai multe lucruri pe care încă nu le știam, pe parcurs aveam de învățat mai multe.

După un anumit timp, am fost la prima zi de voluntariat, mai exact monitorizarea terestră a delfinilor. Ajuns la sediu mi s-a facut instructajul și am primit informațiile cu privire la ce am de făcut. Am avut ocazia să mă integrez într-un grup, să comunic și chiar să-mi fac prieteni.

Pentru mine voluntariatul în organizația ONG Mare Nostum a fost ceva special, era prima dată când făceam parte dintr-o organizație. Pe parcurs am învățat și am primit informații care mă vor ajuta și pe viitor, am învățat să fac parte dintr-un grup și să lucrez în grup.

În timp am început să mă implic mai mult, începuse să-mi placă ceea ce făceam, atmosfera din organizație era plăcută.

Ideea care mi-a plăcut cel mai mult, a fost că organizația desfășoară doar activități plăcute, nu se fac diferențe, cu toții suntem tratați egal.”