Dode TeodoraDODE TEODORA FLORINA a fost nominalizată de noi pentru premiul Voluntarul Anului 2014 din cadrul Galei Voluntarului ce a avut loc pe data de 5 decembrie 2014, la ora 19.00, la Pavilionul Expozițional. Teo a fost de acord să împărtășească cu noi experiența ei ca voluntară și ne povestește următoarele:

„La îndrumarea doamnei profesoare de biologie am participat la o prezentare organizată de Mare Nostrum în legătură cu monitorizarea delfinilor. Până atunci nu mai auzisem niciodată de această organizație, dar subiectul m-a captivat și m-a făcut curioasă, așa că am decis să mă înscriu la monitorizările care aveau loc pe parcursul anului școlar. Pentru că activitățile mi-au plăcut foarte mult, am vrut să continui și am hotărât să devin voluntar.

La înscriere am aflat mai multe despre acțiunile organizației și mi-am dat seama că este mult mai complexă decât credeam. Am știut de la început că o să am de câștigat din acest parteneriat, dar acum eram sigură că o să am multe de învățat, fiind foarte entuziasmată de ceea ce urma să facem.

Prima activitate a venit după doar câteva zile de la înscriere și deși eram foarte emoționată crezând că nu mă voi descurca, totul a decurs bine. Am prezentat oamenilor expoziția de panouri MARLISCO și împreună am rezolvat mici chestionare legate de deșeuri. Am început să particip la mai multe activități și mi-am dat seama că nu am de ce să îmi fac griji, pentru că nu este nimic complicat, ci mai degrabă relaxant. Încetul cu încetul am cunoscut mai bine echipa și restul voluntarilor și mi-am făcut prieteni, atmosfera fiind mereu una veselă și plăcută.  M-am înțeles bine cu fiecare dintre voluntari și astfel am ajuns destul de apropiați.

Toate activitățile la care am participat m-au ajutat să mă dezvolt, să comunic mai bine, să fiu mai degajată și încrezătoare  și m-au făcut să trec peste complexele mele. Tot prin diverse activități am ajuns să socializez cu diferite tipuri de oameni, formându-mi astfel o viziune legată de societatea în care trăim. De asemenea, am învățat multe despre mediu și protejarea lui și mă bucur că am reușit să transmit informațiile învățate și altor oameni.”

Teo merită să o felicităm și să îi mulțumim pentru implicarea de care a dat dovadă în acest an. Ea a câștigat Premiul I, participând la cele mai multe activități organizate de noi și acumulând 69 ore de voluntariat.

Mulțumim Teo și nu uita că te așteptăm alături de noi și în 2015!