2%-pentru-salvarea-delfinilor-din-marea-neagra

Alegeți ca cei 2% din impozit să se îndrepte către salvarea delfinilor din Marea Neagră!

De ce să ne susțineți? Eforturile dumneavoastră au contribuit la buna desfășurare a activităților noastre privind ocrotirea delfinilor. Astfel sumele strânse în 2014, în urma „Campaniei 2%”, au condus la următoarele rezultate:

  • echipa noastră de specialiști a intervenit în 42 de cazuri de eșuare, reducând astfel riscul îmbolnăvirii turiștilor;
  • am colaborat cu 20 de pescari, care au primit informații necesare privind delfinii din Marea Neagră;
  • am realizat 38 de monitorizări terestre pe tot litoralul românesc, în cadrul cărora am avut ocazia de a observa pe mare 13 delfini;
  • am organizat 9 monitorizări acvatice, în cadrul cărora am observat și fotografiat 68 delfini;
  • toate aceste observări au condus la realizarea unui catalog de foto-identificare cu ilustrații și informații utile privind această metodă, precum și recomandări utile;
  • am distribuit peste 17.000 de pliante, în special turiștilor.

Astfel, dorim să le mulțumim celor care au acționat și să îi felicităm pentru faptul că nu au fost indiferenți. Iată câte lucruri minunate am reușit să facem în 2014!!!

Vrem ca în 2015 să avem cel puțin la fel de multe realizări cum am avut anul trecut și chiar mai multe. Putem salva delfinii și mediul marin numai dacă suntem uniți și ne implicăm.  Poluarea şi capturile accidentale sunt doar câteva dintre problemele cu care se confruntă delfinii.

Direcţionând 2% din impozitul pe venit către  ONG Mare Nostrum veți contribui la susținerea eforturilor noastre pe linia protejării ecosistemului costier.

Cum puteți direcționa 2% din impozit?

Tot ce trebuie să faceți este să dați click mai jos pe “DESCARCĂ FORMULAR 2%”, să completați formularul și să îl aduceți la sediul nostru de pe Bd. 1 Decembrie 1918, nr.3, bl. F17, sc.A, ap. 3 sau să îl trimiteți prin poștă, la aceeași adresă.

Dacă doriți să aflați ce mai facem pe parcurs, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pe oricare din adresele office@marenostrum.ro sau ongmarenostrum94@gmail.com cu datele dumneavoastră de contact.

* Dacă nu sunteți din Constanța, trebuie să descărcați formularul, să-l completați și să-l depuneți personal la ANAF în orașul în care aveți reședința.

Fii prietenul mediului și al delfinilor!

DESCARCĂ FORMULAR 2% – ONG_Mare_Nostrum