Deși este luna decembrie și se apropie cea mai îndrăgită sărbătoare de peste an, iar copiii își doresc să se joace în zăpadă, soarele este în continuare strălucitor, iar gerul nu își face simțită prezența. Luna lui Moș Crăciun a fost și anul acesta plină de activități pentru echipa Mare Nostrum.

Astfel, am desfășurat 4 expediții terestre de monitorizare, în timpul cărora am observat 2 afalini înotând la Midia în apropierea malului. O parte din delfinii pe care i-am observat pe parcursul anului 2015 se vor regăsi în catalogul de foto-identificare cu delfini, care este în lucru.

Sărbătorile de iarnă se pare că vin cu vești bune pentru noi toți, deoarece luna aceasta nu am observat nici un delfin eșuat!

delfiniDeoarece ne place să împărtășim cu tinerii cunoștințele noastre, am derulat 4 training-uri pentru elevi de diverse vârste, începând cu cei mici, de grădiniță, până la elevi de liceu. Elevii au cunoscut astfel speciile de delfini din Marea Neagră, cum îi pot proteja și ce trebuie să facă într-o monitorizare terestră de delfini. Deținând toate cunoștințele necesare acum ei sunt pregătiți pentru a monitoriza sectoarele de plajă.

O contribuție pozitivă în atingerea rezultatelor pe care le avem lună de lună o aduc elevii și cadrele didactice din Rețeaua de monitorizare, care își îndeplinesc cu brio misiunea de a ține sub observație sectoarele de plajă de pe întreg litoralul românesc.  

Vă reamintim în final ca în cazul în care vedeți un delfin eșuat sau care ar avea o problemă să ne contactați urgent la numerele de telefon 0241.612.422 şi 0763.255.731 (NON-STOP)!

Mulțumim susținătorilor noștri, părinților adoptivi din cadrul campaniei Adoptă un delfin! și companiei OMV Petrom, fără de care nu am fi reușit să răzbatem.

Sărbători fericite!