poster-voluntarul-verii-2016

 

A fost o vară plină, aici la Mare Nostrum. Voluntarii ne-au fost alături, ca de fiecare dată, implicându-se cu mic cu mare în activităţile pe care le-am desfăşurat.

Acum, la sfârşitul verii, când am tras linie, am observat că titlul de „Voluntarul verii” îi revine iar Cameliei Cufioti. Deţinătoarea aceluiaşi titlu şi în 2015, ea a continuat  să se implice activ, a propus şi coordonat diverse activităţi şi a acumulat un număr de 98 de ore de voluntariat numai pe perioada verii.  Noi o felicităm cu tot dragul şi ne bucurăm că o avem în echipa noastră!

Rugată să ne împărtăşească un pic din experienţa ei de voluntariat, Cami ne-a spus:

„Este al doilea an când reuşesc să obţin titlul de “Voluntarul verii” şi pot spune că este o adevărată realizare pentru mine, deoarece astfel, toate eforturile şi implicarea mea în activitarea ONG Mare Nostrum îmi sunt recunoscute şi apreciate. Acest lucru mă face să îmi doresc să fac şi mai mult.

Voluntariatul pentru mine este o modalitate prin care reuşesc să mă detaşez de tot ce înseamnă lumea virtuală, lumea Facebook-ului, a Instagram-ului, WhatsApp-ului şi alte reţele de socializare, şi în acelaşi timp o modalitate prin care reuşesc să îmi petrec timpul liber într-un mod cât mai constructiv şi plăcut.

De asemea,  titlurile de “Voluntarul verii” îmi dau ambiţia de a reuşi să mă autodepăşesc prin fiecare activitate la care particip şi totodată să simt că ceea ce fac îi ajută şi pe cei din jurul meu reuşind astfel să înţeleagă mesajele pe care vrem să le transmitem.

Nu în ultimul rând, faptul că sunt “Voluntarul verii” nu înseamnă că mă diferenţiază într-un anume fel de restul voluntarilor! Prin ambiţie, curaj, dedicare, implicare, fiecare dintre noi, voluntarii, putem să reuşim să dovedim că noile generaţii vor putea fii schimbarea de care avem nevoie.  Chiar dacă nu toţi au acest titlu, asta nu înseamnă că “munca” lor nu le este apreciată sau că implicarea lor nu poate avea un impact asupra mediului înconjurător.’’